DØD

Om DØD, dit og dat.

tirsdag, marts 13, 2007

Nyheder er subjektive

I min naivitet har jeg tidligere troet, at medier og diverse nyhedsformidlere, var objektive. Min sunde fornuft sagde mig, at objektivitet ikke eksisterer, men sagen om Ungdomshuset har overbevist mig i min sag. Jeg ved ikke hvordan denne sag kommer til at blive beskrevet i historiebøgerne, men hvis dækningen er udtryk for massernes generelle indtryk, bliver det vist ikke min historie.
Folk forsøger heldigvis at informere om modstykket til eksempelvis TV2 News' noget ensidige og sensationsprægede dækning. Listen over fakta fra begge sider er derfor ekstrem lang og uigennemskuelig, og det bliver svært redegøre for min sag. Men til slut vil jeg bare spørge: Er dette din opfattelse af politiet og Per Larsen?

Jeg grubler fortsat, og håber vi på et tidspunkt kan få samlet vores historie.

Af Skipper


Free Hit Counter